nar de antligen ar over

snart snart snart.. bara 4 finals kvar, forsta ar imorgon kl.11, tva pa onsdag och den sista pa fredag. sen aker vi till NYC pa lordag morgon. sa har ar min countdown for de kommande veckorna:
1dag final nr1
2dagar final nr2 och 3
4dagar till final nr4
5dagar tills vi packar ihop och lamnar oneonta
7dagar tills mina anglar, linn och sofie kommer 
9dagar tills min alskling, jocke kommer
12dagar tills ja fyller ar och ska se min favorit DJ hardwell!!!
13dagar tills jag och jocke aker till LA
20dagar tills ja flyger hem till sverige
24dagar tills ja ar hemma pa gotland  
 
tror aldrig att ja langtat sa har mycket efter nagot forut. att fa traffa mina vanner, familj och att fa komma hem till allt som man tog forgivet forut. som att ha ett eget rum, egen toalett+dusch, laga sin egen mat och kunna va vuxen och ta hand om sig sjalv igen. 
 
tanker pa dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback