träningscentret

fan vilken skön träning vi hade ikväll! jobbigt med välbehövligt för kroppen! så skönt att komma hem och duscha, äta och sen bara lagga sig i soffan och känna sig så nöjd.
för vad har jag och sofie annars gjort idag?
gått två promenader, ätit frukost och lunch, sett på när sofie städat och rensat ur sin garderob, tittat på the holiday och lagt upp annonser på tradera. alltså typ bara pillat navel hela dagen. blir så rastlös nu när träningen är så sent. 21-22. men imorgon är det träning vanlig tid 18-19.30 på rävis och jag ska va med på knäkontrollen och löpningen som det förmodligen kommer bli.
läste på inbjudningen till evanemanget till VÅREkonomhelgen idag med som så lägligt passar med min träff i växjö! ska bli så kul! kanske har fått med mig sofie också! hoppas hoppas!
vill att tiden ska gå lite fortare nu.

besiktiga bilen imorgon vid 11. men först frukost hos helena med alla tjejer! och sen får vi se vad dagen bjuder på.

tänker på dig..

Kommentarer
Josse säger:

JAbbadabbadibbidoooo!

Kmr bli awesome!

Ps. Träningsnarkoman?? :P

2011-02-16 | 11:35:44
Bloggadress: http://missjlife.blogg.se/
Anonym säger:

nej inte då! :) älskar det bara. men nu känns det i kroppen. (träningsvärk)

2011-02-16 | 23:25:14
Bloggadress: http://saarawesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback