bakis söndag

as usual, bakis as hell.
men efter träningen idag, fotbollen på olearys och en påse jordnötsringar hos linn på hennes soffa så känns det lite bättre. kollar på beck. har blivit till en bra vana varje söndagskväll tycker jag.
imorgon ska jag och sofie äta frukost och sen ta en tur i spåret. och nog en runda på gymmet också. sen MÅSTE jag verkligen städa imorgon. och plugga.
och så vill jackie ha hjälp på ett jobb på tisdag så det får jag göra med. skönt att tjäna några kronor iaf. så måste jag till fårösund någon dag i veckan, pappa ska fixa bilen igen.
hur ska jag klara mig utan linn nu i fyra dagar?! hon ska till piteå där det är -12(!) på utbildning för sitt nya jobb på frasses hamburgare som öppnar på skarphäll snart.
tråkigt att du åkte hem idag josse men jag får komma och bo hos dig snart istället! <3

så kul kväll igår förresten, singstar i typ 4timmar så har ingen röst idag. eller låter som jag hamnat i målbrottet. va en sväng på munken sen med alla 40+ ragagre som va lite för sliskiga så det blev en sväng på HP också där va det betydligt fler i min ålder och inte lika sliskiga. bara trevliga och söta.

tänker på dig..
du är så fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback