sol, fika och fågelbajs

jag och anna satte oss i bilen kl.9 imorse och begav oss mot hemse. klippte mig kl.10 och det blev lite kortare och känns skönt med nyklippt! sen åkte vi tillbaka och jag lät anna köra mig pärla och det gick hur bra som helst förutom att vi hamna bakom en bonde en ganska lång och kurvig bit. sen när vi parkerat hemma hos anna gick vi på stan och jag köpter ett par nya nudie jeans på friendhs och ett linne, korta tights på cubus på VIP dagen med 40%. sen hann jag umgås en stund med annas kille adrian och jag babblade på som vanligt. hoppas jag inte skrämde honom. sen åt jag på märtas med sällskap av linn, och när vi nästan vi klara kom en FÅGEL JÄVEL OCH BAJSADE PÅ BORDET OCH PÅ MIG!!! så jävla äckligt att jag höll på att spy! efter det åkte vi till linn och låg på deras gräsmatta och solade tills vi skulle på träningen kl.6 i dalhem. gick bra idag och är uttagen till helgens borta match mot nyköping på lördag. båt-båt så blir tidig morgon och sen kväll.
jag linn och sofie va på vårat cafe ikväll också, coffe corner och drack te och kaffe :)älskar det stället, skulle kunna sitta där varje kväll med er!

imorgon blir det frukost hos farmor och nog en stund i solen innan jag ska tillbaka till jobbet, 11-18.15 och sen till stan direkt efter för att gå på hp och äta med josse och några fler tjejer! :) bra uppladdning inför matchen med riktig mat. vill bara bli av med förkylningen nu, orkar inte med hostan och snoret!

tänker på dig..


Kommentarer
Josse säger:

Hahahaha! Fåglarna gillar dig helt enkelt ;)

Ska bli så kul att ses sen :D

Loooove <3

2010-06-18 | 11:05:28
Bloggadress: http://missjlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback